Uudised

Tõnu Taalimäe heitles Pärnus, auto24ringil 03. oktoober vadim.albrant

Pärnus, auto24ringil toimus 21. ja 22. septembril Baltic Endurance Championship (BEC6H) ehk Baltimaade kuuetunnine kestvussõit.


Eestlasi oli selles sarjas rajal seitse, nendest neli oma meeskonnaga. Kõige kiiremas klassis (GT PRO), Lamborghini roolis oli eelmise aasta NEZ sarja võitja Mikk Maaten ning leedulaste TopRatai.lt meeskonnas  kaks eestlast, sh meie töökoja meister Tõnu Taalimäe. Tõnu on kaks aastat võistelnud Eesti ja Läti Prokart sarjas ning ligi kümme aastat osalenud võistlustel mehaanikuna. Seekord siis teistsuguses rollis. 

BEC6H võidusõit toimub klassides: A2000, A3000, A3000+, TCR endurance, GT AM, GT PRO ja Diesel.

Tõnu võistles klassis A2000 Honda CivicTypeRga, millel on tehasest antud kaasa 200 hobujõudu. Auto oli  standardvarustuse ning 17 tolliste velgedega, millel peal võidusõiduks ettenähtud slick tüüpi rehvid.

Laupäevasel võistluspäeval sadas natuke vihma, kuid starti mindi ikkagi slick rehvidega, kuigi võimalus oli kasutada ka vihmarehve. Slick rehvid oli õige otsus, sest stardis oli 28 autot ning rada kuivas kiiresti. Tõnu sõitis teist vahetust, kiireim ringiaeg 1.33,2, mis vähendas vahet  teisel kohal oleva meeskonnaga ühele ringile, kuid lõpuks tuli leppida kaotusega kiirematele kaheksa ringiga. A2000 klassis võitis  eestlaste ACAP Racing, TopRatai.lt astus poodiumi kolmandale astmele.

Endale seatud eesmärgi, sõita oma meeskonnas kõige kiiremini, Tõnu saavutas. 

Eestlasi oli selles sarjas rajal seitse, nendest neli oma meeskonnaga. Kõige kiiremas klassis (GT PRO), Lamborghini roolis oli eelmise aasta NEZ sarja võitja Mikk Maaten ning leedulaste TopRatai.lt meeskonnas  kaks eestlast, sh meie töökoja meister Tõnu Taalimäe. Tõnu on kaks aastat võistelnud Eesti ja Läti Prokart sarjas ning ligi kümme aastat osalenud võistlustel mehaanikuna. Seekord siis teistsuguses rollis. 

BEC6H võidusõit toimub klassides: A2000, A3000, A3000+, TCR endurance, GT AM, GT PRO ja Diesel.

Tõnu võistles klassis A2000 Honda CivicTypeRga, millel on tehasest antud kaasa 200 hobujõudu. Auto oli  standardvarustuse ning 17 tolliste velgedega, millel peal võidusõiduks ettenähtud slick tüüpi rehvid.


Laupäevasel võistluspäeval sadas natuke vihma, kuid starti mindi ikkagi slick rehvidega, kuigi võimalus oli kasutada ka vihmarehve. Slick rehvid oli õige otsus, sest stardis oli 28 autot ning rada kuivas kiiresti. Tõnu sõitis teist vahetust, kiireim ringiaeg 1.33,2, mis vähendas vahet  teisel kohal oleva meeskonnaga ühele ringile, kuid lõpuks tuli leppida kaotusega kiirematele kaheksa ringiga. A2000 klassis võitis  eestlaste ACAP Racing, TopRatai.lt astus poodiumi kolmandale astmele.

Endale seatud eesmärgi, sõita oma meeskonnas kõige kiiremini, Tõnu saavutas.