Uudised

Tule saa oskusi, kuidas efektiivselt käituda võimalike agressiivsete ja konfliktsete klientidega 26. oktoober heleri.vallimägi


Koolitusele on oodatud täiskasvanud, kel puuduvad oskused töökeskkonnas probleemse ja väljakutsuva käitumisega (ohu)olukorras efektiivseks käitumiseks, kuid kes puutuvad kokku võimalike agressiivsete ja konfliktsete klientidega. Tervishoiu- ja hoolekandeasutuse töötajad (tegevusjuhendajad, hooldustöötajad, tugiisikud ja teised sotsiaalvaldkonna esmatasandi töötajad), kellel on tööalaselt kokkupuude probleemselt/agressiivselt käituva kliendiga.

Alustame 15. novembril uue tasuta koolitusega "Agressiivse käitumisega kliendiga toimetulek" (16 tundi).
Koolitus toimub Järvamaa Kutsehariduskeskuse Paide õppekohas 15. november ja 16. november.

Koolituse teemad:

  • Viha ja agressiooni eristamine.
  • Füüsiline agressioon ja vägivald.
  • Ohu- ja hoiatussignaalide märkamine.
  • Kontaktimeetodid ärevas olukorras, kehakeel, positsioneerimine.
  • Konflikti emotsionaalne kulg ning konflikti lahendamine.
  • Agressiooni ennetav kommunikatsioon ja verbaalne piiride seadmine.
  • Ennetuse alustalad.
  • Toimetulek väljakutsuva käitumisega isikuga.
  • Inimväärsed enesekaitsetehnikad.
  • Sekkumine.
  • Vägivaldse käitumise peatamine.
  • Esmased enesekaitse tehnikad rünnaku korral.
  • Koostöö kolleegiga ja meeskonnatöö agressiivsetes situatsioonides

Praktiline töö:

  • Füüsilist agressiooni puudutavad sekkumisstrateegiad.
  • Situatsioonitreeningud.

Koolitajad:
Martin Kallavus - Õigusteaduste bakalaureus ja verge metoodika treeneri sertifikatsioon.
Airiin Demir - Kliiniline psühholoog ja verge metoodika treeneri sertifikatsioon.

Koolitusel osalemine on tasuta. Ole kärme ja pane ennast kursusele kirja.

Koolitusele on vajalik eelnevalt registreerida SIIN

Lisainfo: koolitusjuht Gärt Oselin / gart.oselin@jkhk.ee / mobiil 515 5611 

Koolitusele on oodatud täiskasvanud, kel puuduvad oskused töökeskkonnas probleemse ja väljakutsuva käitumisega (ohu)olukorras efektiivseks käitumiseks, kuid kes puutuvad kokku võimalike agressiivsete ja konfliktsete klientidega. Tervishoiu- ja hoolekandeasutuse töötajad (tegevusjuhendajad, hooldustöötajad, tugiisikud ja teised sotsiaalvaldkonna esmatasandi töötajad), kellel on tööalaselt kokkupuude probleemselt/agressiivselt käituva kliendiga.

Alustame 15. novembril uue tasuta koolitusega "Agressiivse käitumisega kliendiga toimetulek" (16 tundi).
Koolitus toimub Järvamaa Kutsehariduskeskuse Paide õppekohas 15. november ja 16. november.

Koolituse teemad:

  • Viha ja agressiooni eristamine.
  • Füüsiline agressioon ja vägivald.
  • Ohu- ja hoiatussignaalide märkamine.
  • Kontaktimeetodid ärevas olukorras, kehakeel, positsioneerimine.
  • Konflikti emotsionaalne kulg ning konflikti lahendamine.
  • Agressiooni ennetav kommunikatsioon ja verbaalne piiride seadmine.
  • Ennetuse alustalad.
  • Toimetulek väljakutsuva käitumisega isikuga.
  • Inimväärsed enesekaitsetehnikad.
  • Sekkumine.
  • Vägivaldse käitumise peatamine.
  • Esmased enesekaitse tehnikad rünnaku korral.
  • Koostöö kolleegiga ja meeskonnatöö agressiivsetes situatsioonides

Praktiline töö:

  • Füüsilist agressiooni puudutavad sekkumisstrateegiad.
  • Situatsioonitreeningud.

Koolitajad:
Martin Kallavus - Õigusteaduste bakalaureus ja verge metoodika treeneri sertifikatsioon.
Airiin Demir - Kliiniline psühholoog ja verge metoodika treeneri sertifikatsioon.

Koolitusel osalemine on tasuta. Ole kärme ja pane ennast kursusele kirja.

Koolitusele on vajalik eelnevalt registreerida SIIN

Lisainfo: koolitusjuht Gärt Oselin / gart.oselin@jkhk.ee / mobiil 515 5611