Koolitus toimub Paide õppekohas 11. märts, 17. märts, 18. märts ja 24. märts
Sihtgrupp : E-kaubanduse spetsialistid (tehniline spetsialist, digitaalsete kliendisuhete juht, ekaubanduse operaatorid, müügiassistendid, turundusspetsialistid ja -assistendid), kelle oskused on aegunud ja kes vajavad nüüdisaegseid teadmisi süsteemsest ja tõhusast sotsiaalmeedia turundusest. Samuti täiskasvanud, kes vastutavad ettevõttes näiteks turundustegevuste eest sotsiaalmeedias ja vajavad teadmisi digiturunduse planeerimiseks või alustavad mikroja väikeettevõtjad, kes vajavad nüüdisaegseid teadmisi süsteemsest ja tõhusast sotsiaalmeedia turundusest
Õppe sisu:
- Turundus
- Põhimõisted ja turundusmeetmestik
- Turg, turuanalüüs ja sihtgrupp, klient
- Digiturundus- ja sotsiaalmeedia
- Sotsiaalmeedia kanalite tutvustus (Facebook, Instagram, TikTok)
- Mõjuisikuturundus
- Videoturundus
- Sisuturundus ja sisu loomine sotsiaalmeedias
- Sotsiaalmeedia tasulised reklaamid
- Veebileht
- SEO ehk kodulehe optimeerimine
- Meiliturundus
Praktiline töö (8 t)
- Persoona loomine
- Turundusplaani koostamine
- Lööva postituse loomine
Koolitus viiakse läbi ESF programmi „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“ raames.
Koolitusele on vajalik eelnevalt registreerida.
Lisainfo: koolitusjuht Gärt Oselin / gart.oselin@jkhk.ee / mobiil 515 5611
Registreerin koolitusele SIIT