Meie lood

Meie kooli õpilane Patrick Juhe ja vilistlane Janar Lehtniit võistlesid Saaremaa Rallil 29. oktoober vadim.albrant

11.-12.oktoobril toimus järjekorras 52. Saaremaa Ralli kus osales ka meie AT-18 õpilane Patrick Juhe ning kooli vilistlane Janar Lehtniit.


Rallisõitja ja kogu meeskonna jaoks algas ralli juba kolmapäeval,  kui registreeritakse sõitja, kaardilugeja ning legendi kirjutamiseks vaja minev auto.

Neljapäev möödub legendi kirjutades, mis on korralik tööpäev, ning lõppeb õhtul arvuti taga viimaseid täpsustusi tehes. Mehaanikute jaoks tähendab neljapäev hooldusala ülesseadmist ning võistlusauto ettevalmistamist.
Reedene võistluspäev algab võistluste avamise ning esimese kolme katse sõitmisega. Võistluspäev algas Patrickule ning kaardilugeja Rainisele Raidmale hästi, tempo oli hea ning käega oli katsutav EMV5 arvestuse kolmas koht.

Janari ning Magnus Lepa jaoks oli sõitmine võiks öeldagi, et mugav. Peale auto seadistamist käitus auto teedel väga hästi ning samuti oli hoogu rohkemgi kui alguses arvata. Kahjuks teisele katsele minnes purunes autol mootorikinnitus ning tuli võtta rahulikult, et hooldusalasse jõuda.

Mehaanikutel on hooldusalas aega vastavalt ajagraafikule 20-30 minutit, aeg algab hooldusparki jõudmisest ning lõppeb hoolduspargist väljumisega. Esimese päeva katkestajad saavad jätkata teisel päeval, teisel päeval ei ole see enam võimalik.

Janari auto pandi taas liikuma ning ekipaaž sai esimese päeva lõpuni tulla. Esimese päeva lõpus lähevad autod kinnisesse parklasse, kus pole luba käia kellelgi. Keelatud on ka auto remontimine.

Teine päev algas järjekordse 20-minutilise hoolduspausiga, vahetasime rehvid ning algas pikem võistluspäev.

SS6 Oriküla katse lõpus saime info, et Patricku Hondal on purunenud vasak veovõll ning rooliots on pesast väljas. Katse lõpus oli kaotus liidritele üle kaheksa minuti. Hooldusalas parandasime auto ning sõit jätkus, samal ajal kui Janar maadles lahtise mootoriga, mis kinnitati lõpuks koormarihmadega. Paraku aga suri auto katsele sõites välja ning ekipaaž pidi leppima katkestamisega.

SS7 Salme katsel näitas Patrick taas väga head katseaega, kuid kahjuks SS8 Kurevere katse lõpus jättis auto uuesti pooltelje purunemise tõttu ekipaaži teeäärde.

Kokkuvõttes isegi sellisele ebaõnnele tuli Patrick Juhe/Rainis Raidma EMV5 klassi Eesti meistrivõistluste üldarvestuses teisele kohale.

Palju õnne!

Autoteeninduse töökoja meister Tõnu Taalimäe

Rallisõitja ja kogu meeskonna jaoks algas ralli juba kolmapäeval,  kui registreeritakse sõitja, kaardilugeja ning legendi kirjutamiseks vaja minev auto.

Neljapäev möödub legendi kirjutades, mis on korralik tööpäev, ning lõppeb õhtul arvuti taga viimaseid täpsustusi tehes. Mehaanikute jaoks tähendab neljapäev hooldusala ülesseadmist ning võistlusauto ettevalmistamist.
Reedene võistluspäev algab võistluste avamise ning esimese kolme katse sõitmisega. Võistluspäev algas Patrickule ning kaardilugeja Rainisele Raidmale hästi, tempo oli hea ning käega oli katsutav EMV5 arvestuse kolmas koht.

Janari ning Magnus Lepa jaoks oli sõitmine võiks öeldagi, et mugav. Peale auto seadistamist käitus auto teedel väga hästi ning samuti oli hoogu rohkemgi kui alguses arvata. Kahjuks teisele katsele minnes purunes autol mootorikinnitus ning tuli võtta rahulikult, et hooldusalasse jõuda.


Mehaanikutel on hooldusalas aega vastavalt ajagraafikule 20-30 minutit, aeg algab hooldusparki jõudmisest ning lõppeb hoolduspargist väljumisega. Esimese päeva katkestajad saavad jätkata teisel päeval, teisel päeval ei ole see enam võimalik.

Janari auto pandi taas liikuma ning ekipaaž sai esimese päeva lõpuni tulla. Esimese päeva lõpus lähevad autod kinnisesse parklasse, kus pole luba käia kellelgi. Keelatud on ka auto remontimine.

Teine päev algas järjekordse 20-minutilise hoolduspausiga, vahetasime rehvid ning algas pikem võistluspäev.

SS6 Oriküla katse lõpus saime info, et Patricku Hondal on purunenud vasak veovõll ning rooliots on pesast väljas. Katse lõpus oli kaotus liidritele üle kaheksa minuti. Hooldusalas parandasime auto ning sõit jätkus, samal ajal kui Janar maadles lahtise mootoriga, mis kinnitati lõpuks koormarihmadega. Paraku aga suri auto katsele sõites välja ning ekipaaž pidi leppima katkestamisega.

SS7 Salme katsel näitas Patrick taas väga head katseaega, kuid kahjuks SS8 Kurevere katse lõpus jättis auto uuesti pooltelje purunemise tõttu ekipaaži teeäärde.

Kokkuvõttes isegi sellisele ebaõnnele tuli Patrick Juhe/Rainis Raidma EMV5 klassi Eesti meistrivõistluste üldarvestuses teisele kohale.

Palju õnne!

Autoteeninduse töökoja meister Tõnu Taalimäe