Õpi väljenduma sõbralikult ja professionaalselt igas olukorras!
Alustame 15. septembril kell 17.00 tasuta koolitusega "Praktiline inglise keel: konfliktide lahendamine ingliskeelses teeninduskeskkonnas" (60 tundi).
Koolitusel õpid:
- Vastama selgelt ja arusaadavalt küsimustele ja nõuetele.
- Kasutama väljendeid, mis aitavad konflikte ennetada ja lahendada.
- Kohanema mitmekultuurilises teeninduskeskkonnas.
- Arendama oma inglise keelt IKT-vahenditega.
Koolitus toimub Järvamaa Kutsehariduskeskuse Paide õppekohas 15. septembril (järgnevad koolituspäevad on kolmapäevad ja esmaspäevad). Koolitus toimub kell 17.00-19.15.
Koolituse teemad:
● Kultuuri taustast sõltuvad erisused ingliskeelsetes väljendites
● Kontakti loomine
● Vabandamine ja kliendi rahustamine
● Kliendi mõistmine
● Kliendi väärtustamine
● Nõustumine ja mittenõustumine
● Imestuse väljendamine ja sellele vastamine
● Erivajadusega kliendi nõustamine
● Suhtlus erivajadusega kliendi abistamisel müügisaalis
● Suhtlus erivajadusega kaastöötaja abistamisel müügisaalis
● Suhtlus kliendi lähedastega/meedikutega õnnetuse või terviserikke korral
● Konfliktsituatsioonid ja põhjused
● Eesmärgi (välja)selgitamine
● Nõude esitamine
● Teeninduskultuur
Koolitus viiakse läbi ESF programmi „Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine“ raames.
Tutvu lähemalt ka koolituse õppekavaga SIINlink opens on new page
Koolitusele on vajalik eelnevalt registreerida SIIN link opens on new page
Lisainfo: koolitusjuht Gärt Oselin / gart.oselin@jkhk.ee / mobiil 515 5611