Uudised

IncluVET fookuses vähemotiveeritute kaasamine 24. mai Merje Mölter

7.-8. mail toimus Erasmus+ koostööprojekti IncluVET teine rahvusvaheline kohtumine Sloveenia kutsekoolis SIC Ljubljana (Technical Education Centre Ljubljana).


Lisaks tavapärasele administratiivseid küsimusi puudutavale osale (projekti kulg, ökonoomsus, keskkonnasäästlikkus, levitustegevused jms) katsetati IncluVET projektimeeskonna kokkusaamisel ka esmaseid tunnikavasid, mis on loodud, et kaasata vähemotiveeritud õpilasi õppeprotsessi. Kaasamise kõrval on tunnikavade puhul olulised ka innovaatilisus ja universaalsus. 

Parimate praktikate jagamise sessioonil said minitundides osaleda partnerriikide õpetajad ja kaasamise teemaga seotud spetsialistid Sloveeniast, Taanist, Eestist, Norrast, Saksamaalt ja Türgist, kes testisid kokku 27 tunnikava. Samuti sai testitud õpilastele mõeldud enesehindamise rakenduse esimene versioon, et saada tagasisidet edasiseks arendamiseks ja järgmiseks testimiseks.

Järgmisel kohtumisel Taanis on kutseõpetajatel võimalus õppida neid meetodeid kasutama enda õpetatavas valdkonnas.
 

Lisaks tavapärasele administratiivseid küsimusi puudutavale osale (projekti kulg, ökonoomsus, keskkonnasäästlikkus, levitustegevused jms) katsetati IncluVET projektimeeskonna kokkusaamisel ka esmaseid tunnikavasid, mis on loodud, et kaasata vähemotiveeritud õpilasi õppeprotsessi. Kaasamise kõrval on tunnikavade puhul olulised ka innovaatilisus ja universaalsus. 

Parimate praktikate jagamise sessioonil said minitundides osaleda partnerriikide õpetajad ja kaasamise teemaga seotud spetsialistid Sloveeniast, Taanist, Eestist, Norrast, Saksamaalt ja Türgist, kes testisid kokku 27 tunnikava. Samuti sai testitud õpilastele mõeldud enesehindamise rakenduse esimene versioon, et saada tagasisidet edasiseks arendamiseks ja järgmiseks testimiseks.

Järgmisel kohtumisel Taanis on kutseõpetajatel võimalus õppida neid meetodeid kasutama enda õpetatavas valdkonnas.